۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

رونالدو گریه کنان: مردم مسخره‌ام می‌‌کنند اما نمی‌‌دانند بیماری خاموش دارم!

مهاجم برزيلي كورينتيانس در كنفرانس خبري كه جهت خداحافظيش با فوتبال ترتيب داده شوده بود گفت: اين اولين مرگ من است.

رونالدو لوئيس نازاريا در كنفرانس خبري خود تاييد كرد كه براي هميشه فوتبال را كنار گذاشته ديگر در هيچ تيمي عضويت نخواهد داشت.
رونالدو كه در بيشتر دقايق اين نشست خبري گريه مي‌كرد گفت: هر انساني در طول زندگي خود بارها متولد مي‌شود و بارها مي‌ميرد، من تا كنون مرگ را تجربه نكرده بودم و امروز همزمان با خداحافظي با فوتبال اولين مرگ خود را با همه وجودم تجربه كردم. مشكل اصلي من مشكل متابوليسمي است و چاقي آزارم مي‌دهد.
وي ادامه داد: مردم گاهي مرا مسخره مي‌كنند و برايشان جالب است كه چرا من اينهمه چاق هستم و هيچ تلاشي براي لاغري نمي‌كنم، اما كسي از اين بيماري خاموش من خبر ندارد و نمي‌داند كه تمرين من خيلي سنگين‌تر از بازيكنان بزرگ روز فوتبال است.
رونالدو در اين نشست براي تيم ملي برزيل و كوپا آمه‌ريكا و جام جهاني 2014 آرزوي موفقيت كرد و خود را براي مشاوره و انتقال تجربياتش به فدراسيون فوتبال برزيل آماده خواند.